دوربینهای حفاظتی مدار بسته اماکن

دوربینهای حفاظتی مدار بسته اماکن

 

امنیت بخش بزرگی از زندگی ما انسان ها است که به وجود اورنده آرامش ما هست در دنیای امروز که ناامنی در زندگی هر یک از ما حکم فرماست و با افزایش مشکلاتی از جمله نگهداری از بزرگسالان و کودکان حفاظت از کارخانها ومراکز امنیتی محیط های کاری وشرکتهاو… به الویت تمام جامعه تبدیل شده است.

یکی از ابزار های ایجاد امنیت در دنیای مدرن امروز دوربینهای حفاظتی مدار بسته اماکن است که خوشبختانه در انواع و اقسام و مدلهای مختلف مطابق با نیازما در بازار موجود است. یکی از وظایف دوربین های مداربسته یک عامل بازدارنده برای سارقین و مجرمان در اماکن خصوصی و عمومی است.

چگونه میتوانیم مناسترین دوربینهای حفاظتی مدار بسته اماکن را بر اساس کاربرد ان تهیه و نصب کنیم؟

با خرید یک دوربین مدار بسته مناسب و باکیفیت علاوه بر اینکه در هزینه هایمان صرفه جویی خواهیم کرد بلکه از امنیت محل زندگی و کارمان هم اسوده خاطر خواهیم شد.آشنایی با انواع دوربین مدار بسته به ما کمک میکند تا بهتر بتوانیم دوربین مناسب با نیاز خود را انتخواب کنیم و شرکت آرکا گستر تبریز 24 ساعته به صورت انلاین و حضوری آماده پاسخگویی سوالات شما و مشاوره لازم در خدمت شما مشتریان عزیز هست.

“انواع دوربین مداربسته بر اساس تکنولوژی آن:

دوربین های مداربسته باتوجه به چگونگی ارسال اطلاعات به تصویر به دستگاه ضبط کننده به دو گروه تقسیم بندی میشوند:

1.دوربین مدار بسته آنالوگ:در این نوع دوربین ها اطلاعات به صورت سیگنال های آنالوگ ارسال میکنند.

2.دوربین مداربسته تحت شبکه: این نوع دوربین ها اطلاعات را به صورت دیجیتال و تحت پروتکل های شبکه ارسال میکند.

“شکل انواع دوربین مداربسته بر اساس بدنه دوربین:

1. دوربین مداربسته دام DOME : علت نام گذاری دام شکل ظاهری آنهاست که در زبان انگلیسی به معنای گنبد است.این نوع دوربین بیشتر برای نصب در محیطهای داخلی پیشنهاد میشود. به دلیل ساختار دوربین دام آن را زیر سقف نصب می کنند.از کاربرد این دوربین را میتوان نصب در منازل,اداره ها,فروشگاه ها و داخل قطار مترو نام برد. 2.دوربین مداربسته بولت BULLET:دوربین های بولت که ظاهری عموما استوانه ای یا مکعب مستطیل دارند و بیشتر برای نصب در محیط های بیرونی توصیه میشوند.دوربین بولت قابل نصب روی دیوار و زیر سقف است.به علت نصب در محیط های بیرونی و قرار گرفتن در معرض گردوغبار و باران دارای مقاومت بدنه بیشتری است.3.دوربین مداربسته اسپید دام:دوربین های مداربسته اسپید دام قابلیت چرخشی دارند و به علت گران بودن برای فضاهای وسیع و بزرگ نصب این نوع دوربین توصیه میشود.در برخی از مدل ها این کنترل حرکت دوربین زوم و فوکوس قابل برنامه ریزی است تا بدون حضور یا دخالت اپراتور نیز بتواند کار خود را انجام دهد. 4.دوربین مداربسته چشم ماهی:دوربین مداربسته چشم ماهی از گروه دوربین های مدار بسته 360درجه است. به علت زاویه دید گسترده ای که دارند اماکن نظارت و مشاهده تصاویر رادر تمامی جهات میسر خواهند کرد.                                                                                                                                              
  5.دوربین مدار بسته مینیاتوری(مخفی): 

دوربین مدار بسته مینیاتوری(مخفی) دسته ای از دوربین هایی هستند که به خاطر اندازه کوچکشان امکان مخفی کردن انها وجود دارد.                                                                                                                                                                                                     

در این مقاله با انواع دوربین مداربسته و کاربرد انهاآشنا شدید.

شما نیز میتوانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و خرید از طریق صفحه ارتباط با ما  و نیز از طریق پیج اینستگرامی رسمی ما به نشانی @DORBIN_ARKA به صورت شبانه روز در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.