دوربین مدار بسته برند اوکتای

دوربین مدار بسته برند اوکتای

امنیت بخش بزرگی از زندگی ما انسان ها است که به وجود اورنده آرامش ما هست در دنیای امروز که ناامنی در زندگی هر یک از ما حکم فرماست و با افزایش مشکلاتی از جمله نگهداری از بزرگسالان و کودکان حفاظت از کارخانها ومراکز امنیتی محیط های کاری وشرکتهاو… به الویت تمام جامعه تبدیل شده است.

یکی از ابزار های ایجاد امنیت در دنیای مدرن امروز دوربینهای حفاظتی مدار بسته اماکن است که خوشبختانه در انواع و اقسام و مدلهای مختلف مطابق با نیازما در بازار موجود است.

یکی از وظایف دوربین های مداربسته یک عامل بازدارنده برای سارقین و مجرمان در اماکن خصوصی و عمومی است.

دوربین امنیتی ، یک سیستم ویدئویی است که از دوربین‌ های ویدئویی تشکیل می‌ شود که فیلم را ضبط کرده و سپس برای نمایشگر برای مشاهده در زمان واقعی و همچنین پخش فیلم ارسال می‌ شود.

بنابراین یک سیستم دوربین مداربسته به تمام جنبه‌ ها و اجزای تشکیل‌ دهنده سیستم همانند دوربین ، سیم‌ کشی ، ذخیره‌ سازی فیلم ، نمایشگرها ، کنترل دسترسی و مدیریت کلی سیستم اشاره دارد.

شما می توانید از یک سیستم دوربین مدار بسته برای افزایش امنیت محل کسب و کار خود و نظارت بر مناطق کلیدی در هر زمان استفاده کنید.

این امر به ویژه برای اماکن بزرگ یا مکانی که تجهیزات ، محصولات یا اطلاعات ارزشمندی را در خود جای داده است مفید خواهد بود.

شاید برایتان جالب باشد بدانید که عملکرد دوربین مدار بسته چیست؟

 این پیچیده نیست ، اما بسته به نوع سیستمی که نصب می کنید و اجزای مورد استفاده متفاوت است. با این حال ، روند کلی یکسان می باشد.

یک سیستم دوربین مداربسته که از حداقل یک دوربین ، لنز ، مانیتور و ضبط کننده تشکیل شده است ، بسته به اندازه منطقه ای که مایل به نظارت است ، می تواند کوچک یا بزرگ شود.

دوربین مداربسته توسط دوربین یا دوربین‌ ها کار می‌ کند و توالی ثابتی از تصاویر را می‌ گیرد که سپس با کابل یا بی‌ سیم (بسته به نوع سیستم انتخابی) به دستگاه ضبط و سپس روی نمایشگر ارسال شده و به فرد این امکان را می‌ دهد توالی عکس‌ ها را ببیند.

تصاویر به عنوان فیلم ویدئویی بسته به نوع دوربین های مورد استفاده ، ممکن است قابلیت بزرگنمایی و کوچک نمایی و چرخش 360 درجه را نیز داشته باشند.

برای خرید تجهیزات دوربین مدار بسته برندهای معروفی از جمله داهوا و سامیار و هایک ویژن و اوکتای و … وجود دارند که ما در این مقاله به معرفی دوربین مداربسته برند اوکتای میپردازیم.

یکی  از برندهای معروف بازار روز برند اوکتای میباشد که از نظر کیفیت و مقاومت بی نظیر بوده و با برند معروف دوربین مدار بسته داهوا در حال رقابت میباشد.

در حال حاظر دوربین مدار بسته برند اوکتای طیف گسترده ای از محصولات را متناسب با نیازهای مشتری برای سطوح مختلف امنیتی و مقیاس های پروژه تولید میکند.

برخی از محصولات پر فروش این شرکت عبارتند از:دوربین های مداربسته.سیستم حمل و نقل هوشمند.سیستمهای ساختمان هوشمند.سیستم دزدگیر.قفل های هوشمند.

ناگفته نماند که اصلا نگران خدمات پس از فروش اوکتای نباشید زیرا که شرکت اوکتای برای تمامی محصولات خود 1 سال ضمانت میدهد و پشتیوانه محصولات خود میباشد.

از مزایای مهم محصولات اوکتای میتوان به قیمت مناسب و طول عمر قابل قبول و قابلیت های گسترده نرم افزاری اشاره کرد.

محصولات این شرکت به طور گسترده در پروژه های بزرگ.خرده فروشی ها.مدارس.هتل ها.بانگ ها.فروشگاه ها.بیمارستان ها.ساختمان های اداری و عوارضی ها استفاده یشود.

افزون بر این برای خرید مسقیم از برند اوکتای نیز نمایندگی  بهترین فروشگاه محسوب می‌شود.

به همین جهت اگر شما قصد خرید دوربین ثابت، متحرک به صورت تکی یا به صورت پک داشته باشید می‌توانید به یکی از نمایندگی‌های مجاز برند اوکتای در ایران مراجعه کنید.

کادر و پرسنل نمایندگی اوکتای هم می‌توانند نحوه‌ی کار با دوربین مداربسته را به خوبی آموزش دهند تا در حین استفاده دچار مشکل خاصی نشوید.

بنابراین بهتر است دوربین اوکتای را فقط از نمایندگی آن خریداری نمائید.

فروشگاه آرکا گستر تبریز با نمایندگی رسمی محصولات برند اوکتای با پاسخگویی 24 ساعته آنلاین و حضوری آماده خدمات رسانی به همکاران و مشتریان عزیز میباشد.

و البته شما میتوانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و نیز خرید و بازدید از دیگر محصولات فروشگاه ما از طریق صفحه ارتباط با ما و یا از طریق پیج رسمی اینستگرامی ما به نشانی @DORBIN_ARKA  با ما در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.